2010. január 20., szerda

Itt az idő!



Ami azt illeti elég üres lehet már az a pártkassza...

6 megjegyzés:

  1. És hozzátenném: Ez nem valami egyszeri, véletlen esemény az egyik eldugott választókerületben, hanem EGÉSZ BUDAPEST - felteszem az egész ország is - tele van vele....
    Csak így tovább :DD

    VálaszTörlés
  2. UGYAN EZ JUTOTT ESZEMBE!!! :DDDDD KIRÁLY!

    VálaszTörlés
  3. a hévről én is azt néztem, hogy egy szimpla photoshoppal fel lehetne dobni...8)
    szánalmas

    VálaszTörlés
  4. Az elképesztő az, hogy valóban az országos kampány lett ennyire gagyi. Az erdeti képet speciel a fidesz.hu-ról szedtem le.

    Megjegyezném, hogy a "váltsunk kormány" doboz az eredetin nincs rajta. Én raktam fel, hogy kijöjjön a poén.

    VálaszTörlés
  5. Ami azt illeti tényleg üres, nekem is tartoznak. :S

    VálaszTörlés
  6. Itt az idő gyerekek,ez így tovább nem mehet
    tralla la,tralla la...
    Szerintem remek plakátok hiszen hűen tükrözik megrendelőik fantáziáját, lelkivilágát,igényességét,értelmi képességét.Csak így tovább! :PPP

    VálaszTörlés