2009. augusztus 8., szombat

Cseh Tamás

Az ember életében vannak biztosnak hitt pontok, biztosnak hitt ikonok. Cseh Tamás él, az AKG-ban mindig találni egy Merényi Zsuzsát, Michael Jackson mindig koncertezik, Madonna mindig szép és szexi, a Stargate minden szeptemberben új évaddal jelentkezik, Magyarországra úgysem jut soha el a külföld zaja.

A kegyetlen valóság azonban az, hogy a dolgok változnak. Emberek, ikonok, édes élethelyzetek kialakulnak, tartanak, majd elmúlnak.

Vajon lesz-e új Cseh Tamás? Lesz-e új Michael Jackson? Lesz-e új Merényi Zsuzsa? Az én életembenn talán nem. Talán csak a következő generációknak, akik nem emlékeznek az én Cseh Tamásomra, nekik lehet új Cseh Tamásuk. Az én, a Mi Cseh Tamásunk ma, megváltoztathatatlanul elhunyt. Nyugodjon békében.

Köszönjük a dalokat! Jó utat!

2 megjegyzés:

  1. Szomorúsággal tölt el a hír is és a poszt is. Vannak bizonyos érzések, amik csak akkor érthetőek, ha elég idős hozzájuk az ember, ám vannak azok, amik éppenhogy az idő múlására ébresztenek rá.

    Cseh Tamás munkássága mindezek ellenére vagy épp mellett mindig valamiféle állandóságot vagy örök aktualitást fog jelenteni nekem.

    VálaszTörlés
  2. Nekem még megígérte tavaly nyáron, hogy felépül, és megnézi mi lesz belőlem. Akkor biztosan így is lesz! :) Tehát tényleg nem halt meg...

    VálaszTörlés