2008. október 29., szerda

Vajon...?

Vajon hogyan tud az ember egyedül, egy zárt szobában, hajnali 2 óra magasságában, alvás közben elkölteni 8 ezer forint *készpénzt*?

A racionális ész persze helyből rávágja, hogy nem tud. De a logikus ész szüleménye: a bonyolult költségvetési táblázatokban, bonyolult logikák alapján elrendezett számok makacsul bizonyítják: azon az éjjelen márpedig eltűnt ennyi pénz. Az előző napi egyenleg, és a másnapi egyenlegből ez jön ki. Ilyenkor mi van? Ezek lehettek:

1. Alvajáró vagyok, és éjjel megdugtam egy 8 ezer forintos kurvát. (legalább emlékeznék rá...)

2. Skizofrén vagyok, és Albert vásárolt magának valami szépet. (nincs otthon semmi új szép, és másnapos sem vagyok... mi egyébre lehetne költeni ÉJJEL?)

3. Szar a költségvetési tábla, valahol hibázik. (nem szar, többször is leellenőrzitem)

4. Besurranó tolvaj jött be éjjel. (miért de akkor nem vitte el a többi pénzt? Ráadásul 10.000-es címletekben tárolt pénzből hogyan visz el 8 ezret?)

Vissza az elejére: Ezt VAJON hogyan történt?!?!?

És a végső kérdés: ha rájövök, hogy hogyan történt, vajon rá tudok-e jönni a művelet ellentettjére, hogy aztán minden reggel 8 ezer forinttal több pénzre ébredjek?

1 megjegyzés:

  1. :D De hisz ennek egyszerű oka van. Még te rajzoltad fel az energia spirált leíró frekvenciájának képét, ahol bizonyos időközönként kilép a 4D-be. Valószínűleg ez történhetett most is, tehát a legváratlanabb pillanatban valahol a lakásodban újra meg fog jelenni a pénz. Ez velem a zoknikkal és alsónadrágokkal működik így

    VálaszTörlés